Bitter Sweet

Då var ännu en helg förbi.
Tiden går fort när man har kul. Helgen var lyckad! =)

Gogodansa i fredags på Port26, riktigt skoj. Dessvärre inte lika mycket folk som sist =/ Och som alltid inte den bästa musiken. Förstår inte att det ska vara så svårt att spela bra musik. Det är inte svårt att veta vad folket i Katrineholm vill höra.
Fick iaf lite HS då också. Tack och lov. Det lyfte kvällen en aning.
Men var inte mycket till Wet T-shirt tema precis. Tror inte teman funkar i den här staden. Alla är för rädda för att släppa loss och ha kul. Otroligt synd när en bra nattklubb gör så lovande kvällar.
Nu dansar jag inte förns om 2veckor igen. Så hoppas det kommer mer folk då! =)

Här är några bilder från förfesten vi hamnade på iaf..


Kvällen inleddes med att avnjuta smirnoffen som jag köpte på kryssen.
Och fick dessutom dricka ur mina hel sköna cocktalglas för första gången.


Kvällens gogo-outfit vart denna ursöta lilla kjol. Me like.


Och kvällens lirargäng då. ^^,


Riktigt skoj att träffa gamla klasskompisar från fordon också.
Så här är Tobias (höger) och hans bror.


Några av folket på festen. Bl.a Hawkan & Daniiboy, även dom från gamla fordon.


Härligt när folk går in för bilden. Sånt gillar jag ;D


Fick till slut en bild på en kameraskygg Patrik.
Katrineholm är bra litet. Denna kille är även storebror till en klasskompis från högstadiet. ^^,

--
Vidare till..
Lördagen då åkte jag med Jocke till Norrköping. Letade lite presenter till Shellsie. Lite svårt sådär. Men hittade till slut något som jag hoppas blir riktigt bra! =)
Men vill ju ge henne något mer. Något som verkligen berör. Så ska försöka klura ut något bra ^^,
Det ger ju mig otroligt mycket om hon blir jätteglad för presenten.
Och eftersom mina skitsaker händer allt på en och samma gång så har båda mina vardags skor gått sönder & blivit förstörda, så det var bara att hålla utkik efter ett par nya högklackade skor.
Tack och lov så hittade jag ju ett par också. Och på rea också! Yeeyh, inte ofta turen vänder på den fronten. Brukar aldrig hitta något som faller mig i smaken. - Ja förutom på internet då!
Men det var otroligt skönt att hitta snygga skor faktist. Då hade man något snyggt till kvällen bl.a ju ;D
Fick även en jättefin present av Jocke. ^^, Rodnar fortfarande.
Tack ännu en gång! --<-@

På kvällen vart det utgång. Hade riktigt skoj. Dessvärre fanns det ju såna tjejer som snart borde vara utrotningshotade tycker man. Så synd när tjejer ska ha sånt dåligt självförtroende att dom måste hävda sig genom att trycka ner någon annan. Och att den där "någon annan" alltid ska vara jag.
Jag bryr mig inte alls om vad dom tycker om mig, tycker bara det är lite roligt att dom tycker jag har den "utstrålningen" att dom känner sig "hotade" och måste tycka illa om mig för det. Men såklart är det ännu roligare när dom väl pratar med mig och inser vilken trevlig prick jag egentligen är. =)
Hoppas dessa tjejer snart försvinner och blir istället självasäkra tjejer som kan lägga fördomar åt sidan och ge alla en chans. Det skadar inte att ge någon en komplimang istället för skit. Man får otroligt mycket tillbaka genom att göra någon glad. För den komplimangen ger mer än man tror, för tjejen man tycker är "snygg" eller "perfekt" har även sina problem.
Men ah, som tur är så är jag säker i mig själv och blir inte sårad av sånt som elaka flickor säger. Så min lördags kväll var otroligt lyckad. ^^,
Och vet vem jag ska tacka för detta! --<-@

Så nu har jag precis kommit hem från min mysiga vistelse i Norrköping. Och snart bär det vidare till en festlig i Göteborg.
Jag far omkring som en pingpollboll i Sverige. Hihi. Det känns riktigt bra faktist. ^^,
Speciellt när man ändå inte har något jobb. Underbart att få träffa alla vänner med jämna mellanrum också.
Och snart blir mitt lilla trögo 18år. ^^, Känner på mig att jag har mycket fest & galenskap att vänta. Så lär nog inte bli en lugn stund för mig. Men nu är det min tur att ta hand om henne.
Min lilla Shellsie har gett mig sånt lyckorus varje gång jag festat med henne så det har slutat med att man blivit lite väl het på det goda drickat. Så nu är det gott o väl hennes tur! ^^,

Men nu borde man ju egentligen packa inför morgondagens resa. Men känner att jag har så mycket att packa att det bara snurrar i huvudet. Så har ju inte så stor lust att börja nu.
Ska väl skriva ihop en "kom ihåg" lista med allt jag ska ha med mig först antar jag. Brukar bli lättast så för en vilsen Suzzi. Alltid något jag glömmer, och denna gång kommer väl inte bli annorlunda. ^^, Men ska försöka göra mitt bästa med en riktigt bra skriven lista att gå efter. =P

Dags att börja skriva ner allt man tror att man kommer använda i 1vecka framåt då.. ^^,
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0