Hard

Då var man hemma igen. Tänker tillbaka och är grymt nöjd över både kryssen & helgen i Stockholm. Längtar redan till nästa. Black&White 4-6juni. Såg lineupen och kan bara säga, wow!! Den kommer bli riktigt skoj. ^^,
Har fortfarande inte fått min vita outfit jag beställde för 2veckor sen. Börjar känna mig lite smått blåst på pengar. ='(  Hoppas den kommer snart, för jag har inte gott om pengar.. =/

Orkar inte skriva sådär jättemycket ikväll. För mycket tankar och inte bra att skriva då.. Blir bara fel!

Hatar denna ensamhet & Saknaden! Men snart är jag hos min Charline. 1vecka kvar. Ska bli skönt att komma iväg ettag. Kommer vara hos henne i Göteborg i nästan en hel vecka ^^,
Snart är min lilla babe 18årHar dessvärre väldigt kärvt i ekonomin nu så jag hoppas jag kan hitta något bra åt henne med det lilla =( Känns så fruktansvärt jobbigt att inte ha något jobb i dessa lägen. För jag älskar att ge mina vänner något dom verkligen vill ha, och känns så dumt när man inte får uppnå den känslan man vill ge dom.
Önskar jag kunde åka till henne oftare. Nästan så jag känner att jag vill åka dit o stanna i flera månader just nu. Bara få komma bort o röra sig bland nya miljöer o folk.

Vet emellanåt inte vad det är med mig. Men har nog en känsla av vad det rör sig om.

Skriver mer imorn!
Tjing





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0