Energitjuv

Hur länge ska man behöva vänta för att få må bra?
Känns som jag kommer få vänta en evighet på denna operation. Har velat gjort den hela mitt liv. Eller iaf sen jag var runt 11-12år och fick veta att det gick att operera det man verkligen mådde dåligt för.
Önskar att den dagen var här nu. Skulle nog vara lyckligaste människan i världen då.

Om ändå det spåkvinnan sagt stämmde. Hon fick mitt liv att se så ljust ut. Hade sånt härligt leende på läpparna efter jag åkte därifrån. Var som att någon läst ens dröm och berättade den för en, att det skulle hända. På riktigt! Wow.. Tänk om sånt gick i uppfyllelse. Såklart tror jag inte att någon ska förutse min framtid. Men tycker det är en mysig tanke iaf när någon ger en så positiva ord om ens framtid.

Just nu vill jag inte titta framåt. Blir för rörigt i mitt huvud. Ändå måste man försöka planera allt så väl. Ett helt halvår framöver. Det är inget jag är sådär jätteförtjust i, då jag vet att inget blir som man planerat.
Och just nu är det många roliga saker jag vill göra på samma gång, men inga pengar. Om man ändå fick göra alla roliga saker nu och betala av dom senare. Sånt vore ju perfekt för min del. Då ingen verkar vilja ge mig ett jobb nu.
Försöker skriva om mitt personliga brev så bäst det går. Men nja, känner inte att jag får till det något vidare. Och sålänge jag inte får till det så kan jag inte söka fler jobb. Usch, sånt jobbigt dilemma.
Så mycket man försöker ta itu med på samma gång så slutar med att man inte gör något till slut, och mår bara dåligt över att man inte gjort något. Känns som att dom flesta av mina dagar ser ut så just nu.

Ska försöka tänka på annat under nästa vecka i Göteborg iaf. Måste jobba på cv´t medans Shellsie är i skolan såklart. Men annars ska jag försöka få lite "semester" från alla mina tankar o "framtids planer".
Allt blir för mycket.

Imorn har jag också planer för hela dagen. Tycker det är jobbigt med planer och utan planer. Hur gör man då?
Men imorn ska jag försöka utträtta lite när det gäller det första jag skrev om.
Och på kvällen ska jag endast lägga tankarna på att ha kul. Då kommer ju Jocke hit från Norrköping. Och jag ska gogodansa på Port26, där det även är "Wet T-shirt" - tema. Kommer nog bli ganska intressant.

Känns som jag egentligen måste avboka massa roliga saker jag planerat pga ekonomin.
Men funkar ju inte det heller, för avbokar jag saker som får mig glad så brister mycket.
Måste verkligen få ihop mitt personliga brev nu och få tag i ett jobb. Känns nästan som att jag kan ta vilket skitjobb som helst nu..


Ne, nu är det nog dags att sova!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0