Tisdagskvällar <3




Mm.. Ljuva tisdagskvällar ^^,

Nyduschad, Desperate Housewives, en brämhultsjuice, äppelskivor & vindruvor. Perfekt!
Nu går det ingen nöd på mig!


Idag har jag varit på möte med min kursledare. Fick massa tips om cv & personligtbrev.
Känner att jag inte kommer någonvart med mitt cv nu så måste göra någon förändring. Och tror jag fick det jag sökte också.
Så nästa vecka så tar jag tag i cv´t & det personliga brevet. Ska även gå runt och dela ut det till lite olika butiker här i Katrineholm då tänkte jag. Sen till helgen så ska jag lämna ut det i Norrköping om min syster kommer dit då. Får se hur det blir då. Ska ju även gogodansa på Port26 då så..

Har även vart ute och gått en lång promenix med Sötaste Emil. ^^, Jag kan inte göra annat än le när jag tittar på honom. Han är nu hela 8månader gammal. Lilla pyret! ^^, Gick och gjorde grimaser & ljud åt honom nästan hela tiden, hans leende & skratt är så otroligt underbart. Glädjen från en bebis är guld värt.
Älskar att umgås med pyret. Alltid något nytt han gör när man träffar honom efter någon eller några veckor. Han utvecklas så snabbt. Han kan redan säga "mama" & "vavva" =)

Sötaste ^^,


Har även varit och hämtat mitt Silver Schampo som Lisa köpte åt mig på sin skola idag. Förhoppningsvis blir jag av med lite gula toner i håret. Håller på att färga mina svarta slingor till blonda, men nu under färgningsperioden så är dom fortfarande oranga. Vill verkligen inte vara orangehårig. Så groteskt. Då menar jag såklart när det ser ut som på mig, när man färgar från svart till blont. Ser verkligen missfärgat ut. Hinner nog dessvärre inte få det helt jämn blont till kryssen. Det är nämligen otroligt slitet nu. =/ Vart väl iof lite bättre nu när jag duschat det med inpackning osv.

Imorn kommer Malin & Peter =D Kommer bli riktigt skoj. Har köpt morötter & tortilla dipp som vi ska festa med medans vi färgar hår på Malin & bränner i svarta löshårs slingor på mig tänkte jag. Såklart ska även Lisa vara med, som är min nära vän & "personliga frisör" ^^, Så mycket tjejsnack för stackars Peter.
Otroligt skönt att ha outfit osv klart, så man bara kan luta sig tillbaka och längta till kryssen. Kommer ge mycket imorn tror jag, att få lyssna på riktigt bra HS och umgås med bra vänner. =) Känns riktigt bra med dessa planer!

Ska iof också förbi någon utbildningsmässa på Safiren imorn. Mamma tjatar en hel del om jobb & utbildningar så gör det väl mest för att få tyst på henne. Har en stark känsla av att ingenting av dom som står där imorn kommer vara något som jag söker. =/ Men man kan ju alltid hoppas att dom pratar något om "egen företagare" =) Vore skoj o veta mer om.
Men lär nog bli en snabbvända förbi bara.

Ne, dags att kolla på Christine =)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0