High heels <3

I måndags vart det en sväng på stan i Göteborg också. =)

Och efter ett antal timmar så hittade vi till Suzzis himmelrike ^^, Nämligen en skobutik med massa högklackade skor. Wow!! Var nog mitt första ordval. Minns inte hur många jag prövade men köpte iaf dessa två par..





 



Yeeeyh! =D
Så nu har man ett par nya plåtningsskor & ett par att gå med på stan i sommar. Perfekt!

***

Kan även dela med mig av några fler underbara nya prylar =)


Fick detta otroligt grymma armband av ShellsieBellsie efter att jag förälskat mig i de på hennes jobb ^^,
Tack igen babe <3




Jag älskar dessa Miranda-nallar. Så sjukt mysiga.
Och såklart fanns det såna sötnosar på Ullared, så jag och Shellsie köpte två olika och gav till varandra ^^,




Men favoritprylen jag fyndade inne på Ullared vart detta halsband. Tycker det är så sött & mig ^^,
För er som inte ser så är det en drink med ett litet paraply i.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0