1 vecka kvar!


Ja, då slog klockan över till tolv och nu är det 1 vecka kvar till MondayBar Black&White Cruise. ^^, (Nedräkningen är tills den avgår, min nedräkning är till dagenden går!)
Längtar så mycket. Vilken line up! Ojoj..
Håller tummarna för bra väder också, annars blir det ju inte samma sak att stå på däck. Ser ju blå himmel, skinande varm sol och skön musik i mitt huvud. Inte riktigt spöregn, blåsigt och "Nu stänger vi detta golv pga dåligt väder" xP Ojoj.. Då skulle jag.. Aa jag vet inte vad jag skulle göra! :O Så illa är det.
Ne, nu vill jag att mina planer o förväntningar slår in för en gångs skull!

Dessutom så ska jag på jobbintervju samma dag som kryssen.
Den är inte mindre än på 3 faktist. Tror inte den kommer gå så bra dock. :/ Hatar intervjuer och är jättenervös.
Sen vet jag inte heller om det är det jag vill hålla på med? Vill ju gå bartenderutbildning, men den skjuts bara längre o längre bort känns det som. :( Kommer jag någonsin få bli bartender?
Och så har man jobb inom hemtjänsten i 4veckor också. Usch, har man inget jobb så har man för mycket jobb istället! :S Hur ska detta gå?

I helgen ska jag iaf försöka ta mig till Norrköping och shoppa lite. Måste verkligen uppdatera garderoben, men vanliga byxor o tröjor menar jag då. Clubwear har jag för ettag framöver. ^^,
Så är det någon mer som behöver shoppa i Norrköping, så hör av er! Åker gärna dit redan på fredag om det är så.

Nej nu måste jag sova så jag någongång kan vända tillbaka dygnet. :)
Tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0