5 Dagar kvar!


Känner att jag varit väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen. Börjar väl tröttna lite på alla dåliga funktioner här på blogg.se antar jag. GE MIG EN EGEN HEMSIDA!! ^^,

Kan börja att berätta om torsdagen, 14maj. När Malin kom hit för att vi skulle jobba som bartenders på en privatfest.
Såklart började vi med att äta lite hemma hos mig, nudlar och våfflor till efterrätt! Äntligen fick jag mina våfflor. har inte ätit det på evigheter. Så nu tog vi saken i egna händer så att vi verkligen fick det, så vi gjorde dom själva! :)
Sedan gjorde vi oss iordning och kom 5min försent till platsen vi skulle bli upphämtade på, men inte gjorde det något eftersom han som skulle hämta oss var 10min försenad. Så Malin hade gott kunnat vänt mer upp o ner på min garderob för att hitta något bra klädval xD

Nä, men när vi väl kom dit så var det ute i Fågelsta, i julita. Vid en jättefin herrgård, eller vad det kallas. Och oj vilken kväll det blev. Lite kortfattat, mycket skratt, gratis dricka för oss i baren, trevliga rika gubbar, mycket dricks, Malin körde en liten strippdans vid en träpåle, åkte limosin för första gången och mycket mer! Så kvällen var grymt lyckad!

På fredagen vaknade jag såklart med torr mun o inte med någon tipptopp energi. Men med tankarna på gårdagen så var det ju såklart värt det. :)
Malin ville dessvärre inte ens sova en natt ifrån sin kära Oskar så han kom och hämtade henne kl två på natten när vi var hemma hos mig igen. Så jag fick sova ensam som vanligt ^^,
Lite synd att man aldrig får umgås med sin bästa vän när hon är nykär. Men fick iaf träffa på gamla Malin igen på festen. ^^, Äntligen! Puss på dig babe!
Fredagen vart såklart lugn med mycket solande och film med Ida på kvällen.
Gårdagen, lördag, så hängde jag på Ida på förfest hos en tjej här istan o sedan vart det Statt. Grymt kul att känna på dom gamla tiderna med Ida igen. Fick många flashbacks båda två! :)

Och nu på söndagen så känner man sig sådär härligt småbakis igen. Ingen vidare känsla direkt. Men tack o lov är det en vecka kvar tills jag ska festa igen, och om det blir fest. Vilken dunderfest! För då är ju äntligen den efterlängtade dagen här!

Men nu ska jag väl försöka ta mig ut i solen, första gången för idag och klockan är snart tre. :/ Ujuj! Lurkig man känner sig då. Men det är det väl värt!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0