Bra början..

Då var första anställningsintervjun avklarad. Och shit va nervös jag var! Ojoj, minns inte när jag var så nervös senast.
Tror att det gick bra iaf. Minns inte så mycket av vad jag sa. Men ah, jag håller tummarna! Får besked nästa vecka om hur det blir. Det är ett hemtjänstjobb kanske jag ska säga. Inte riktigt min typ av jobb, men det är iaf ett jobb. Känns inte så lockande just nu, men det är väl bara för att det är något nytt som jag inte kan. Låter ju ändå väldigt kul att åka runt till äldre som behöver en hjälpande hand och småprata lite. :)
Men jag skulle nog hellre vilja ha ett jobb som butiksbiträde eller jobba natt på något lager som det känns just nu. butiksbiträde just för att det känns som ett bra nybörjar jobb, lätt att lära sig, inte så mycket ansvar på en gång bl.a och nattjobb på lager skulle passa just för att jag behöver pengarna och det är ett lättlärt jobb.
Så det är lite synd att det ska vara lågkonjuktur och riktigt svårt att få jobb just nu. Men jag håller tummarna för detta jobb. Och jag håller tummarna för att jag inte ska klanta till något om jag väl får det. ^^,

Dagen började annars ovanligt bra. Vart en 40minuters promenix med Nellie innan frukost, och väl hemma vid brevlådan igen så hade två av mina 4 paket kommit. :D Ojj vilket leende jag fick. Nästan sprang till dörren och väl inne så kasta jag av mig skorna för att kunna slita upp paketen.
Det var bl.a mina jeans jag beställt som hade kommit. Men när jag väl fick på mig dom så var dom såklart förstora :( Tycker det är så svårt o veta vad man har för storlek på midja o ben. För alla byxor sitter ju olika oavsett storlek. Jag beställde iaf ett par i storlek 38 nu så att dom inte skulle sitta för tajt i midjan eller vara för korta. Men såklart vart dom för stora överallt. :( Så vad ska jag nu göra? Kan ju inte skicka tillbaka dom, tror jag iaf, beställde ju genom tradera, så skickar jag tillbaka får väl jag stå för frakten igen! Och det ger jag mig inte på, så mycket krångel. Så jag får väl ge mig på ett försök att sy dom lite tajtare kanske. Men det blir nog svårt när det gäller jeans.
Får ta ett snack med syexperten - mamma! ^^,

Idag tänkte jag också vara lite snäll och slänga upp bilder på alla outfits och kläder jag beställt. :)
Har varit många nyfikna ögon o frågor så kan inte hålla på det längre.
Så, här är dom! :)


Men är det någon som är intresserad av dessa jeans som är i storlek 38 så hör gärna av er! :)
SÅLDA!!


Dessa två fick jag också hem idag. Ojoj, så bra dom satt ;D






Äntligen!! Ska jag säga.. Jag har velat ha en sån här modell på en vit kjol i evigheter. Var på gränsen att jag satte mig och sydde den själv kan jag säga. Men igår kväll hände det otänkbara. Jag hittade den! Så snart ligger den i brevlådan ;D
Älskar denna modell på kjol. Lagom kort, fladdrig så man slipper dra ner den när man dansar och grymt snygg!
Perfekt för Suzzi!


Nu kanske ni förstår hur lycklig jag är just nu. :D



Tjing!




Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt syrran!

Hoppas det gick bra och att du får jobbet!

Har du beställt alla de kläderna du visar?? Nice att

iaf något satt bra då ;)

Kramar

2009-05-06 @ 17:56:59
URL: http://www.metrobloggen.se/gymztar
Postat av: andreas

allting va riktigt schysst..! men de e ju ingen nyhet att du har bra klädsmak ;)

2009-05-06 @ 20:42:10
Postat av: Anonym

Jättesnygg blogg!

2009-05-06 @ 21:23:16
URL: http://natalie-lilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0