Club Aqua 3år - Enjoy!



Här har ni mig på en högtalare på Club Aqua´s 3årsfest ^^,



Äntligen har jag fått alla bilder från Aquas senaste fest av Guzzy. Har inga själv eftersom det var på denna fest min kamera blev stulen :(
Men här har ni några iaf.. Enjoy!



Guzzy & Holger på g :D




Hanna har numera fallit för drogen - Hardstyle ;D











Och så lite bilder från Mickael Selin..


Selin själv i vimlet :D


Fest


Dozer & Thommy Knocker <3


Stackaren Adam får jobba medans alla andra festar..


Beautiful


Ja, vad ska man säga? Himmelriket.


Nakenfisarna Danne & Fresa ^^,


Där är ju lilla jag igen :D Yeeeyh!


Jaa, där är ju jag! :D
(obs, inte fotad av Selin)


Shejky, Shejky!
Lägg märke till två hjärtan av lasrarna. ^^, Me like!
(obs, inte fotad av Selin)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0