Födelsedagsfirande


Första köpet på bolaget ;D

Då var man 20år, äntligen! :) Och riktigt bra känns det.
Var såklart på bolaget både fredag och lördag. Och fick både "Grattis!" och "Grattis i efterskott!" ^^,

Fredagen som var min födelsedag, 22maj, firades såklart med familj och släkt.
Mycket fina presenter och glada släktingar. Även mina älskade kusiner Maria & Niklas kom med sina respektive. Tur det, för dom träffar man inte ofta. Alla flyttar iväg så man får ta vara på dom få tillfällen man får ihop. :)

Här kommer lite bilder.. :)


På morgonen vart jag firad av föräldrar och syster på sängen. Älskar att börja min födelsedag så.. :)


Vart också grattad i tidningen där föräldrarna o resten av familjen skickat in min körkortsbild.


Så började presenterna rulla in. Här är oöppnade paket från min Bror och pyssliga Hanna som satt fast syrenblomma på paketet. Även ett litet paket från morbror med. :)


Åh vad jag älskar presenter ^^,


Lite av mina presenter :D



Och så var det lördag. :)
Hade jätteskoj, och är så glad för att det fanns vänner som verkligen ville fira mig. Betyder jättemycket att ni kom och firade denna härliga dag med mig.


Ojoj, stressigt värre. Hämtade Guzzy 09.40 vid tåget, åt frukost, klippte gräset, åt, gjorde rent hos ormarna och hoppade in i duschen klocken tre. Den tiden jag sagt till alla att dom kunde komma ^^, Som tur var så kom ingen förns 15.40. Och det var stockholmarna Peter, Jonna och Viktor som jag hämtade vid tåget. ^^,


Äntligen färdig. Men såklart vart det i tid med att åka och hämta stockholmarna vid tåget. ^^,
Så ingen kall cider för mig än inte.



I bilen, jag hade klänning och skateskor? Hm, jag visar mig INTE.
Men i väntan på Peter, Jonna o Viktor så lyssnade vi såklart på HS på högsta volym i mobilen o studsade i takt ;D Oj vilket partyhumör vi var på.. Den där kalla cidern lockade rejält.



Yummi.. Då var bålen till välkommstdrinkarna klar. Göttans!


Vilken njutning!


Födelsedagsbarnet ^^,


Födelsedagsbarnet ^^,


Födelsedagsbarnet ^^,


Bästa Guzzy kom redan vid tjugo i tio för att han ville hjälpa mig med allt inför festen, så otroligt gulligt! :D
Tack så jättemycket för hjälpen med allt, hade aldrig hunnit klart i tid utan dig.





Peter o Viktor :D


Malin o Oskar


Guzzy o Jonna xD


Mathias o Ida :)


Göttans ^^,


Så var det dags att skåla med champagnen i glasen jag båda fick av Guzzy! :D


"Skål för Suzzi"
^^, Underbart!



Dom sjöng för mig också ^^,


Så var det dags för grillning. Yummi! :D


Sallad, strips o färskt bröd. <3




Så kom lilla Lillen


Christer o Anton


Seeexy ^^,



Jag och alla mina grymt fina presenter jag fick av älsklingarna :D


Cooling grabbarna, såklart förlorade dom mot oss tjejer ;)


Ida o Jag
(Jonna knöt upp min klänning när jag blev lite onykter så jag inte skulle snubbla eller visa för mycket ^^, )



Fick en tårta av Soma :D som dessvärre inte kunde stanna kvar o festa.


Tårtkalas (Lägg märke till Malin o Guzzy till höger xD )


Viktor o Jag


Hanna kom äntligen :) Så en snygg pose av Hanna, Guzzy o Lillen <3


Vet inte vad som hände här ^^,


Lisa med vän kom också till slut :)


In på småtimmarna, då var bilderna lika suddiga som vi såg allting xD Konstigt nog!

Fler bilder kommer nog upp på Facebook. Kan ju inte bara "hota" med det, det måste ju göras någon gång också. ^^,

Festen vart iaf riktigt skoj, men levde inte alls upp till mina förväntningar, då inte alla mina vänner som jag ville ha där kunde komma. :(
Sedan ångrar jag såklart att jag inte badade, typiskt! Men får ta ett poolparty i sommar någon gång istället. Då ALLA ska bada ;) Hihihi!
Ett stort tack till alla mina älskade vänner som kom för att fira mig iaf, och tack för otroligt fina presenter. Betyder jättemycket för mig! Älskar er!


Tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0