Ibland ser jag ljuset

Äntligen!
När allt kändes riktigt skit igår så vände det ganska snabbt idag. :) Det glädjer mig!

Fick nämligen tag i en chef på ett jobb jag sökt som jag missat ett samtal ifrån så nu ska jag på arbetsintervju för ett sommarjobb på onsdag. Så nu är det bara att hålla tummarna för att det går som det ska! :) För då kommer jag har råd med en bartenderutbildning utan lån efter sommaren. Kan ju inte bli bättre :D

Dessutom så har jag beställt 4 nya outfits. Hihi! Så dom kommer i veckan hoppas jag på.
Har kollat ut två av dom i 1år nu och äntligen hittade jag dom på rea! ^^,
Slänger tyvärr inte upp bilder på dom, då ni vet att jag är väldigt emot folk som ska köpa likadant med flit.
Men lägger upp bilderna på dom när jag har dom här hemma. :) Grymt läckra!

Och.. bättre blir det!
Nu är Hanna bokad o klar för B&W kryssen. Yeeyh! Ska bli så kul att få med henne på en fest igen. Club Aqua 3årsfest som var den senaste jag fick med henne på var ingen hit, enligt mig, så nu blir det en ännu bättre fest att ha med denna grymt härliga Hanna på. :D
Detta är en tjej jag känt sen jag var 11-12år. Hon har alltid stått mig nära och förstått mig, trots perioder vi inte haft så mycket kontakt. Hon är så underbar och grym personlighet. Så jag tvivlar inte en sekund på att det här kommer bli en rolig kryssning. :D
Snart är också Guzzy & Holger bokade och klara. Ska bara hitta biljetter åt filurerna, men det är snart fixat. Synd att vi 4 inte bokade hytt ihop på en gång. Men det får lösas ändå på något sett! :D



Så härligt att jag fick med mig dessa 3 härliga varelser på MB kryssen. Underbara bästa vänner! <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0