In Qontrol Ctrl alt del - 2009

Märker att jag ligger efter lite när det gäller att slänga upp bilder. ^^, Så här kommer bilder från In Qontrol, 25april.


Yummi, kall cider och sallad med grillad kyckling o vitlöksbröd. ^^, Det satt riktigt bra innan man gick på flyget.
Peter, Jag & Viktor.




På flyget hade såklart Jag och Peter lite tråkigtså vi lekte med kameran undertiden.





Älskar när Malin kör denna min. Klockren!






Vi försökte oss på att få med oss Jonna i våran lilla uttråkade liga, men hon hade redan drunknat i sin bok.


Japp, vi hade första parkett vid solen där uppe. ^^,
.. Nu kom alkoholen in, som vi inte hade en aning om att den var gratis på flyget så nu tog bilderna från flyget slut. xD

Såå.. Vidare till festen!


Malin försökte sig på en tjockismage i Vip-kön påväg in. ^^,


Påväg in så ville en vakt ha en bild med oss i våra Sverige-outfits.




Viktor & Jonna :)


Jag & Malin höll till på Hardstyle-floor, medans dom andra var på Hardcore-golvet som denna bild är ifrån.


Ettag mådde jag riktigt dåligt. Åt ingenting o drack knappt någe där inne o dansade en hel del. Så det tog ut sig ganska fort på kroppen. Nära på att svimma dessvärre. :/


Var en hel del folk där inne som ville fotas med en, och denna ville Selin ta av oss.
Fick inte veta förns vi gick därifrån att det var självaste Tatanka. <3


Malin var lite piggare än mig. Hon ville hellre gå runt o mingla än dansa för det mesta.


Mainfloor - Hardstyle
Foto av Selin



Mainfloor - Hardstyle
Foto av Selin


Selin ska fota :)


Mainfloor - Hardstyle
Foto av Selin


Mainfloor - Hardstyle
Foto av Selin


Viktor & en av killarna i Angerfist


Jonna var visst lite suris ettag. ^^,


Viktor nr2 däckade direkt på flygplatsen. Vi andra försökte spara oss till vi kommit på planet. =) Gick väl lite sisådär.


Och så hade jag inga fler bilder från festen. Eller jo, det har jag väl, men på mobilen så dom har jag inte lagt in än tyvärr. Slänger in dom vid ett annat tillfälle. :)

Men festen levde inte upp till mina förväntningar. Både Qlimax & Black var bättre än detta.
Kan bero på att lokalen var såå stor. 4dansgolv så det vart mycket gående runt bland dessa golv. Och var man än stod så missade man en bra dj någonstans. Så det ledde till att man vart mest förvirrad och missade jättemycket av showerna.
Jag ville helst stå på Main-Hardstyle golvet hela tiden. Men man får inte alltid som man vill. Malin ville hellre gå omkring och dom andra stod mest på Hardcoregolvet. Så det var lite synd att man inte hade någon danspartner som är lika förälskad i HS som jag är.
Sedan var väl ett stort plus att man flög ner så man var framme en timme innan festen började. Hann inte förstå att man skulle dit knappt och hann heller inte förfesta :/
Och när vi skulle hem så var vi tvugna att lämna festen 2½ timme innan den var slut. Och dom två timmarna har man hört mycket gott om såhär efteråt. :(

Så nästa fest i Holland blir det antingen TC-bussen ner eller så är man där över en helg eller något så man hinner se lite av det fina landet Holland.
Plus, att nästa gång ska jag inte ha så lite kläder på mig. Var osäker redan när jag provade det och fan vad jag ångrar att jag hade det på mig :/ Inte riktigt min grej att ha bikini på mig på fester. Nä, jag är mer kortkort fladdrig kjol o top.
Men detta var ju en upplevelse det med.
Dessvärre så vart jag riktigt irriterad på alla killar som skulle komma fram och ta kort med en, när man bara ville dansa. Uschnej, sånt orkar jag inte med när jag betalar så mycket för att åka på en stor fest i Holland.

Men, nu har jag inte mycket mer o skriva om festen.
Så..
Tjing!





Kommentarer
Postat av: Patrik - Cherryman

Du var ju som vanligt väldigt het i det du har på dig. Men du passar väldigt bra i kort kort och annat också!



Snygga outfits du beställt/ fått också :)

Men vart har du tagit vägen på 360... Hörs snart?

Kram

2009-05-07 @ 16:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0