Konsten att vara snäll



Igår fick jag äntligen hem, Konsten att vara snäll av Stefan Einhorn. Fick den av en trevlig vän på msn i sen födelsedagspresent. Har hört mycket gott om den och att den skulle vara något intressant för mig.
Så idag började jag läsa lite i den när jag låg i solen. Och wow vilken intressant bok det här verkar vara. Ser verkligen fram emot att läsa den. Tror jag kommer lära mig mycket nytt och få lite bättre syn på saker o ting. Gillar att växa som person och bli en bättre människa, så den här boken kommer ge mig en bra knuff på vägen.


Tack igen för en otroligt omtänksam gåva, David.J. :)







Kommentarer
Postat av: David L

jag kom att tänka på en bok som jag brukar rekommendera till dem som är intresserade av egen utveckling: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9151828065



grymt bra!

2009-05-31 @ 20:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0