Shopping i Norrköping

Äntligen ska jag få uppdatera min garderob lite.
Imorn blir det Norrköping med Soma, och shopping blir det. New Yorker here I come! Oj, har längtat efter att få shoppa lite. Behöver så mycket nytt. Känns som jag växt ifrån mina kläder endel, eller ah, mitt gamla jag kanske man ska kalla det.

Men förutom kläder så finns ju endel till att köpa.
Som kamera t.ex. Eftersom min blev stulen i påskas så letar jag nu efter en ny, bättre! Så var förbi en kameraexpert idag och kikade. Såklart låg den på lite högre prisklass än jag hoppats på. Men oj vilken bra kamera. Det är den här till vänster, är det någon som äger en sådan? Tydligen ny på marknaden och är först med att ta upp till 30bilder på ett klick. Grymt bra i mörker o filmning också. Men ska tydligen vara lite svår i menyerna?!
Så, jag behöver hjälp av er läsare som kan mycket om kameror. Jag söker en digitalkamera som kan ta grymt bra bilder på kvällar/nätter och inne på alla dessa hardstylefester jag är på. Men som dessutom filmar grymt bra med ljud.






Och såklart ska jag äntligen beställa från Howcool.com. :D
Har spanat på ett par stövlar där i något år nu så nu måste jag beställa dom.
Kan inte hitta några snyggare än dessa.
Men vill ju även ha ett par vita stövlar, men då stiger såklart frakten till 500:- Surt!
What to do, what do to?!
Måste nog fundera ettag till om jag ska beställa dom vita också, nu eller inte.
Usch, så mycket utgifter. Massa måste ha prylar. Ska ju även köpa ett par nya Etnies skor. Men, en sak i taget!'
Dessa stövlar Ska jag iaf köpa, otroligt förälskad i dom! Lyser ju Suzzi om dom! ^^,






Ja, nu får jag väl bara hålla tummarna för att pengarna räcker till alla mina behov ^^,
Dags att sova, måste upp tidigt imorn o hinna med tåget till Norrköping.

Sovgott!
Tjing!





Kommentarer
Postat av: andreas_303

satan vilka porriga..

2009-06-01 @ 21:12:32
Postat av: Patrik Eriksson

Hej på dig =)



Hoppas det är bra med dig, inte ofta man ser dig på tresexti sidan längre :(

Vore kul att prata mer :) Men men...



Snygg och sexiga stövlar!. Inga bilder på de vita du vill köpa också då?



Grattis i efterskott också! :)

Ser ut som du haft det bra i vart fall! ;)



Kram

2009-06-02 @ 20:08:51
URL: http://cherryman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0