Operation (snart) 20årings rum..

Idag har jag varit riktigt duktig. :)
Började dagen med frukost och ett family guy avsnitt såklart. Men sedan drog jag igång med rummet, igen. Älskar verkligen att hålla på o fixa o pilla med det. Så jag lyckades flytta bort alla möbler från två väggar, utan att behöva ta ut något från rummet. Sedan skruvade jag ner spegelväggen och cdstället. Och det var ju fixat på 2timmar så sedan var det bara att sitta och vänta på att min kära mor skulle komma hem så vi kunde åka till min fars jobb och köpa färg och allt annat.
Så hem igen för att börja maskera alla lister och tak. Men inte fick jag börja måla redan vid kl sex inte.
Såklart så var det ju Erik idag så vi vart överbjudna till min brors lilla familj för att fira min brors o Emils namnsdag på lite fika.
Men väl hemma igen vid nio ungefär så satte jag igång. Och förvånad blev jag när färgen som hamnade på väggen inte alls stämde. :/ Men jag bet ihop med tanken "det blir en annan färg på gult och i ett dåligt ljus" Och så rätt jag hade, nu är det ju grymt, men det är just nu bara 1 lager så det gula syns igenom såklart.
Men 2 av 4 väggar är målade en gång iaf.
Så vilka sätter emot min far och säger som mig, Klart som fan jag kommer hinna klart till den stora dagen, fredag?
Jag kommer ju kämpa på hela dagarna. Jag har ju inget bättre för mig ;)

Kan slänga upp lite före bilder, strax efter jag börjat rensa. Så endast ett skåp som är rensat på dessa bilder. ;)









.. Ja, ingen snart 20årings rum precis. Så jag tror ni förstår min noja nu ;) Men vänta bara hur det ser ut nu! Slänger upp före och efter bilder sen. Har ju såklart bilder nu medan jobbet utförs, men vill ju inte förstöra chocken ni kommer få sen. ^^,
Men detta visste ni inte om mig, att jag var sådan slarver. ;) Jo, det händer faktist ganska ofta när det gäller mitt rum. Och tro inte att det är jag som valt den gula färgen som är på väggarna där. No no! :O
Den som målas på nu är iaf min smak, och ja jag ger nästan mig själv beröm för min otroligt grymma smak! ^^,
Ni kommer förstå om några dagar.
Jag har heller inte valt ut möblerna som finns i mitt rum, förutom bokhyllan och sängen. Så jag får göra det bästa av situationen när jag fortfarande bor hemma.
Nu har ni iaf fått se min trygga Suzzi plats! Här dånas det hög hardstyle i 15"arna, dansas framför spegeln (ja det är på så vis jag blivit en grymt säker dansare), blinkas det discoljus, gosas med ormar, slappas till komediserier och mycket mer! :)

Dags att sova så jag kommer upp tidigt imorn. Måste hinna måla ett lager till på detta, sedan ska de torka och möblerna ska ställas på nya ställen och lämna två nya väggar fria. :)
Mycket o göra. Tack och lov för att Hanna kommer och hjälper mig efter fyra säger jag bara! ^^,

Tjing!






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha shit hon skriver :D

2009-05-19 @ 22:59:42
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/
Postat av: andreas

fan va de ser ut! :)

2009-05-20 @ 14:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0