20års krisen

Lördagskväll och ensam hemma. :/ Inte så roligt som man kan tro, speciellt inte när man bor i Katrineholm o vännerna i en annan stad, och man inte ens har en smula lust att festa. Ne, så detta kommer bli en seg kväll, får ju inte ens god hemlagad mat.

Har rensat o städat i rummet hela dagen. Så tappade bort tiden totalt, tills föräldrarna kom ner o sa hejdå. Men försöker verkligen få rummet färdigrensat så fort som möjligt så jag kan börja måla om och möblera om. Skulle vara skönt att ha det klart till födelsedagen, så det får bli mitt mål.
Och tror faktist att pappa, som bromsar alla förändringar, börjar ge med sig om jag bara gör rummet klart så han kan se att det bara är färgen som behöver köpas ;)
Jag har mina knep!

Älskar förändringar och tror detta kommer bli riktigt bra. :)
En vän tyckte det var lite kul att jag var så städgalen för tillfället, så fick höra att jag trolgitvis är i 20års-krisen. ^^, Haha, mycket möjligt tänkte jag. Nu är man ju snart ingen "tonåring" längre, så nu måste man "göra något åt saken", eller börja "ta saken i egna händer".

Nu ska jag ta något att äta o en dusch, sedan blir det att fortsätta med rensningen. :/
Ni får gärna göra mig lite gladare med ett sms. ^^,


Tjing



Kommentarer
Postat av: Carro

Haha har du slagit i huvudet?!

Du städa liksom hehe:D Jaa snart e du gammal;)

Lyckades byta en tid så e nere mellan tosdag o lördag iaf, hoppas på sol så vi kan bada:D

Miss you! Kram!

2009-05-11 @ 18:34:18
URL: http://www.metrobloggen.se/gymztar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0