Nervositet & Glädjerus

Ojoj vilken härlig dag detta varit. :)
Är nästan helt färdig med rummet, gick lite fortare tack vare att Ida kom hit och hjälpte mig. Hade grymt kul på köpet. Får alltid tillbakablickar från 4-5år tillbaka när jag är med henne. Får smeknamnet "Susse", blickar på mig med allt jag gör (bl.a såna störande blickar o ett huvud över axeln när man sminkar sig) och så har vi såklart olika smak på Allt verkligen. ^^, Så vi har nog aldrig tråkigt ihop.

Nu är det bara fondväggen och garderoberna som ska målas en gång till, sedan är målningen klar. Och nästan om-möbleringen. Allt kan inte stå på sin rätta plats när inte all målning är klar så.. Men det löser jag imorn. Nu ska jag verkligen dra mig upp tidigt så det blir klart, innan min syster kommer hem helst. Vid halv fem.
Det har ju inte funkat så bra hittills med att dra sig upp tidigt. ^^, Får försöka bli bättre på att vända tillbaka dygnet.

Ikväll var jag iaf på Joe Labero med mamma. Grymt skoj att få se en magiker i verkligheten. Och såklart satt man som ett frågetecken nu med. Okej, något trick har jag sett på "Trollkarlens hemligheter", sådär när en tjej går ner i en låda och får knivar igenom sig osv. Men annars vart jag grund lurad och fick mig många skratt. :) Ren underhållning!

Imorn kommer äntligen min älskade syster. Saknar henne enormt mycket!
Ska bli kul att se hennes min när hon ser mitt rum, tror hon kommer bli riktigt överraskad. Ser verkligen fram emot det.
Dessutom ska hon såklart bli den första som följer med mig till bolaget, när jag för första gången köper alkoholen själv, iaf här i Sverige. :)

Nu är det bara 2 dagar kvar. Är så nervös och sjukt glad. Har längtat såå länge efter att fylla 20år, ja plus att jag älskar att fylla år också ;)
Såna dagar betyder så mycket för mig. Då vill jag göra något speciellt och bara njuta. Det är ju min dag! Jag har levt i 20år. Ibland glömmer man bort att bara njuta av dagen, och den här dagen är den dagen jag verkligen vill njuta av.
Kanske har för höga förväntningar på den just nu, eller så är jag bara sjukt glad o har ett enormt lyckorus i mig. Inte en aning vad det är! Men jag längtar bara så enormt mycket..

Ska även bli så kul att ha alla mina närmsta vänner här på samma gång. Underbart verkligen! Betyder så mycket för mig att ni kommer så ni anar inte!
Ser verkligen fram emot en grymt rolig kväll som jag alltid kommer minnas..
Håller tummarna för att alla får ihop det så dom kan komma bara. :)
Men bara känslan av att dom verkligen gör allt för att komma och vill vara här med mig när jag fyller gör bara det mig enormt glad. Tänker bl.a på dig, Virre, jag hoppas verkligen du kommer!


Nu måste jag försöka ta tag i självdiseplinen och vända tillbaka dygnet så jag är pigg imorn.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0