Up and away..

Så var rummet klart för målning, eller iaf nästan. Ska bara flytta alla möbler bort från väggen så jag kan börja måla. :) Äntligen! Har slitit rejält med detta nu. Ojoj!
Längtar tills allt är klart och man bara kan pusta ut och kanske njuta av en drink med tända ljus. ^^, Lovely!

Idag började dagen riktigt bra iaf. Fick ett samtal från jobbet jag var på intervju hos, och jag fick sommarjobb. Bara 3veckor, men iaf. Alltid något! En liten bit på traven mot min operation eller bartenderutbildning. :)
Skulle dock behöva ett till sommarjobb i början av sommaren. Gärna nattjobb! ^^, Men såna är ju dessvärre svårare att få tag i. Vet dock inte om jag är så glad för jobbet jag fick, i 3veckor. Men det är väl den där knepiga känslan igen för att jag inte gjort sånt jobb förut som spökar. Men jo, jag är glad! :)

Imorn blir det troligtvis också en bra dag.
Malin kommer hit, vi ska nämligen vara bartenders på en privatfest. Kommer bli riktigt skoj! :) Älskar såna jobb. Få betalt för att ha grymt roligt. Underbart! Hade varit ännu bättre om jag gått en bartenderkurs nu så man hade kunnat köra lite flairing. Hade jag fått känna mig lite skillad ju. ;)


Nu är det bara 9 Dagar kvar. Önskelistan färdig och närmsta kompisarna är bjudna för min lilla födelsedagsfest. Ja, inte samma dag som släkten kommer såklart. Kan bli en liten krock på folket då ^^,
Så ja hoppas jag får klart rummet tills dess, det är ju målet! Blir mycket slit fram tills dess. Men det ser jag fram emot.
Dessutom får jag träffa min syster, första gången sen januari. Eller ah, träffade henne lite snabbt efter IQ men känner inte att det räknas. Längtar verkligen tills hon är hemma och man får umgås med henne igen. Ska verkligen släpa med henne till Bolaget redan på morgonen. ^^,

Ne, nu är det dags att kika lite på Scrubs innan jag får min älskade midnattssömn. Förhoppningsvis utan knepiga drömmar! ^^, Dom har kommit en hel del på sistone. Men det ger mig lite extra att tänka på.. Både plus o minus! :)

Nu är det 8 Dagar kvar, hihi! ;D (Klockan slog precis över tolv)
Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0