Hemlängtan

Oh nu är hemlängtan enorm. Jag saknar min vovve, min säng o mina föräldrar. Och såklart det enorma avslappnade känslan man har där hemma. Så på onsdagkväll får jag äntligen åka hem. Är ledig fram till o med söndag. Ska bli skönt med lite "semester". Men mja, har fullt upp under tiden där hemma. Måste ju börja packa. Enda helgen jag har på mig att packa så nu gäller de att ligga i. Men usch, känns konstigt. Jag ska flytta hemifrån, kan inte förstå det. Okej att jag inte varit hemma så mycket dom senaste åren. Men har alltid haft en fast punkt att ta mig ifrån. Det kommer jag ha nu med såklart. Men detta känns konstigt. Bra men ändå konstigt.
Hoppas jag kommer trivas!

 

 


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0