På 1år

Otroligt härligt bra mitt liv är just nu. I detta ögonblick.
  • *Trivs jättebra på mitt jobb, som säljare i 3butik.
  • *Flyttar snart in i min egna lya som jag dessutom får måla om som jag vill.
  • *Ingen motvind på någon front, varken bland vänner eller pojkvän.
  • *Trivs med singellivet riktigt bra.
  • *Qlimax närmar sig.
  • *Sälenresan med Anton o c/o är betald o bokad.
  • *Snön faller med jämna mellanrum.
  • *Familjen mår bra - syrran har fått egen lägenhet i Stockholm.
  • *Sålde riktigt bra idag på jobbet
  • *Och jaa, jag lever och är frisk ju! :D

Otroligt tacksam för att jag har det såhär bra nu. För 1år sen var jag beredd att ge upp. Men jag har lyckats riktigt bra på 1år att ta mig dit jag vill komma. Jag ska aldrig ge upp och aldrig mer må så dåligt. Det är ju bara en själv som kan förändra läget o styra över hur man vill må. 1år som singel och jag har växt så otroligt mycket som person o lärt mig enormt mycket om mig själv. Känner mig som en 20åring som är redo för vuxenlivet o med en lyckad framtid som blir vad jag gör den till. Underbart!


En lycklig Suzzi med andra ord :D

 

 


 

 



Kommentarer
Postat av: David

fantastiskt! bra jobbat!! :D

2009-11-06 @ 11:18:11
Postat av: Hanna

Skitbra gjort babe! Är stolt över dig :) Världens ballaste tjej förtjänar att må bra! Love you sötis! PUSS! <3

2009-11-06 @ 12:02:29
Postat av: Bison

Skoj att höra/läsa :)

Kikar in på din blogg lite då och då för att hålla lite koll på vad som händer (i Sverige) så det är skoj att du uppdaterar :)

Kram kram

2009-11-11 @ 19:02:11
URL: http://www.dubaiski.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0