Club Aqua Halloween

Wow, vilken kväll! Det var troligen den bästa Club Aqua festen hittills. Så otroligt bra musik, roligt att träffa alla igen och oj vilken njutning! :D Synd att det roliga alltid ska ta slut så fort. Och typiskt att jag jobbade till 19.15.
Hann bara springa hem öppna ciderna, göra mig iordning o springa till Aqua typ. Men hade som tur var Hanna här så man hann ju komma lite i stämning under tiden iaf. Hade varit kul o träffa alla innan, menmen!

Eftersom jag har en sån grymt bra o liten kamera numera så kunde jag ha den med mig inne på festen. Så här är lite bilder..


Äntligen klara och redo att bege oss mot Aqua


Ett snabbt stop för att ta ett kort på den fina utsikten här i Norrköping ^^,


Hanna gör en liten videoblogg ;P


"Hey Im Chucky, Howdyhoo!"


Detta var inget som vakten var speciellt glad för. "AjjaBajja"


Ooh, sån njutning! <3


Sånt jävla ös!!


Saknat dig som tusan Lill Guzzy!


The Masochist and me! ^^,

Efter Aqua så var det efterfest på Emil o c/o rum på vandrarhemmet, Above. Så kl halv fyra på natten drog dom på Hardstyle o Hardcore på lagom hög volym för att alla på vandrarhemmet skulle vakna. Ujuj. Men snart nog var en ilsken farbror inne på rummet o höjde näven i luften så det var bara att knata hemmåt efter 20min kanske. Kortste efterfesten i historien möjligtvis?! =P Men värt de. Absolut!

Ojoj, vilken kväll. Jag vill tillbaka! ^^,

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0