Suzzi <3 Halloween


Om jag älskar Halloween, och nu är det bara en vecka kvar ^^, Dessvärre jobbar jag både lördag o söndag. Men förhoppningsvis får jag uppleva lite Halloween ändå.
Hade dock varit skönt att haft sitt egna place nu, så man kunde fått Halloween-dekorera lite och skära lite pumpor, bjudit hem några vänner på god mat, läsa lite spökhistorier o besöka en kyrkogård. Men det får jag ta igen nästa år förhoppningsvis. =)
Det sista ska jag försöka göra iaf. Det är min lilla tradition sen många år tillbaka, finns ingen mysigare o mer spöklik plats att vara på just klockan tolv på allhelgonaafton. Och jag älskar det! Hur mörkrädd jag än är, så gillar jag verkligen kyrkogårdar på hösten o framförallt allhelgona. För det är ju dom man hedrar just den helgen. Och så vackert det är.
Nakna svarta träd mot den stjärnklara himlen, tyst, fridfullt och en hel matta av tända ljus bland alla saknade bortgångna människors gravar. Magiskt!






Några dagar kvar till Club Aqua Halloween. Och Angerfist gör sin comeback. Dessvärre är det ju Hardcore, inte riktigt min smak. Men det duger, absolut ;) Dessutom kommer jag få träffa alla min kära vänner från överallt i Sverige. Kommer bli helt otroligt roligt. Tänk att alla samlas för just Angerfist. Ja, det krävs ju något extra för att få alla att samlas på samma fest. Och inte kunde man tro att alla lockades så mycket av Angerfist. Men förra året vart en otroligt succe, så bara att hålla tummarna för att det kommer vara lika grymt även den här gången.

See you on the darkside my dear friends! ;)









Kommentarer
Postat av: elin

haha jag ska också dit :)

2009-10-27 @ 14:26:30
URL: http://sunrisesoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0