Htc Magic

Väntar fortfarande på min HTC Magic som jag tog på personalköpet på 3. Jag hatar att vänta!
Har väntat i 1månad nu, hur länge ska det behöva ta?

Har ju det klockrenaste abonnemanget hemma också som bara ligger o väntar på att få börja användas ;)
Fick ju det klockrenaste numret, man måste ju kunna förhandla ;)

Är dock fortfarande osäker på om jag gjorde det bästa valet. Ville ju egentligen ha Samsung Ultra Touch som jag föll för direkt när jag såg den.. Men såklart vart jag övertalad av Calle från teamet att ta HTC Magic istället för att den låg i samma prisklass o tydligen var Så mycket bättre. Och köptorsk som jag är så tog jag den istället.
Tänkte att ångrar jag mig sen så kan jag alltid byta med någon som har en Samsung Ultra Touch ;)
Får se hur jag gör när jag väl sitter o pillar med den. Den är ju trots allt på engelska, inte min favoritgrej att lära mig saker genom engelskaspråket och så har jag ju alltid haft Nokia o Sony Eriksson så detta ska bli intressant.

Nu ska jag ringa runt lite på tre o se om jag kan få den utan min förra coach hjälp, för där händer det inte mycket!

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har samsung Ultra touch ;) den e superbra!

2009-09-22 @ 18:05:28
URL: http://nuckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0