Livsnjutare

Ännu en nyttig dag, och oj vad bra jag mår. Har så sjukt mycket energi, förstår inte riktigt var den kommer ifrån. Men känns otroligt bra att äntligen kommit igång för att få min drömkropp.

Idag har jag varit ute o gått i 2timmar med Anton o Nellie. Otroligt skönt att få ventilera tankar o prata massa internt med min biatch ^^,
Har dessvärre träningsverk efter min långa inlinesfärd igår på insida lår så det var inte det bekvämaste att motionera i.

Efter den uppfriskande promenixen vart det en lång skön dusch o sedan dansade jag i 30-45min.
Kan inte sluta tänka på Hardstyle DNA när jag dansar, längtar så otroligt mycket! Så känns lite som att man värmer upp lite nu. Måste ju kunna dansa så sjukt hårt en hel kväll.. Så det krävs endel kondition.

Så var jag inte riktigt hungrig än så istället för att laga mat så hittade jag jordgubbar i frysen. Så absolut kom en snilleblixt - jag gör en smootie!
Japp, smoothie blev det.. Med både jordgubbar, banan, äpple o blåbärs yoghurt..

God som tusan var den också *blink blink*

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Charlott

drömkropp, behöver du en sån.. du har ju alltid sett sjukt snygg ut så länge ja har sett dig.

2009-09-16 @ 13:32:07
URL: http://chicanika.blogg.se/
Postat av: Gurkan

Har läst din blogg några månader nu och första gången är det jag hakar upp mig på en sak! Drömkropp? Du har en drömkropp! Tycker din blogg är extra intresserande för att du skriver om dina resor på olika events.. Mycket bra! Mvh Gurra

2009-09-16 @ 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0