Olycksfågel

Ja då var helgen förbi och såhär ser jag ut nu. Vart lite för full i fredags, vet inte alls hur det gick till. Det bara small till och jag minns knappt någonting från kvällen. Men på hemvägen från krogen så följde Anton mig eftersom jag inte hade sån stor kontroll på saker o ting. Han praktiskttaget bärde mig tydligen. Men enda gången han släppte mig för att säga Hejdå till någon så ramlade jag, troligen på någon trottoarkant. Så jag skrapade upp ansiktet o slog sönder två tänder. Så detta är resultatet dagen efter. Blodet är borta, men svider gör det, tänderna är vassa o ojämna o hakan är svullen. ^^, Duktigt Suzzi!

Så igår, lördag, så låg jag skapligt bakis. Och såklart vakna jag upp med det äckligaste hittills bredvid mig, en tinad påse lök. Usch nej! Det är inget jag kan rekommendera er. Den hade jag tydligen slitit ut från frysen för att kyla ner ansiktet. Och nu var den tinad och stank ruttet.
Vid fem var jag inne hos min morbror o fick i mig första matbiten på hela dagen. Som tur är så är både min morbror o hans partner sjukutbildade eller vad man säger. Morbror är sjuksyster i Stockholm iaf. Så dom ringde och pratade med akuten om min käke som jag hade fruktansvärt ont i. Så nu är den undersökt och som tur är så kan jag öppna munnen osv så det var ingen fraktur. Tur i oturen!

 


 

Som plus på den händelsen så vart man ju anklagad för att ha varit "på" en kompis pojkvän. Som jag dessutom också är bra vän med. Förstår ingenting i detta läget. Ställer mig frågor hela tiden.
För det första en sån sak finns inte i min värld. Jag skulle Aldrig röra en kompis pojkvän, jag rör inte ens mina komisars ex. Aldrig!
Trodde hon och jag stod varandra närmare än såhär. Så otroligt lågt att slänga såna anklagelser, trodde hon kände mig bättre än såhär.
Hur kan man tro på någons lögner o inte ta reda på fakta?
Synd att någon man gillade så mycket kan bli en helt annan person på bara några textrader.
Jag kommer sakna den kompisen du var, men nu finns du inte för mig längre!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0