Ruta ett..

Då var man sökande efter jobb igen. Tillbaka på ruta ett känns det nästan som, fast med en merit mer. Det är väl bra på sitt sätt!
Men att sitta hemma o känna att tankarna spökar omkring i huvudet var inget jag behövde nu. Så mycket jag måste ta tag i men som är svårt. Vet inte hur jag ska lyckas på ett snyggt sätt med allt.

Ska försöka att inte gräva ner mig i alla tankar nu och göra som en vän sa, prioritera det viktigaste först. Lätt att man blir för pressad när man går hemma o bara tänker på allt man måste göra. Och då gräver jag lätt ner mig själv i mörka hålet o inget blir gjort istället. Så ska försöka hålla mig över ytan nu och ta en sak i taget.

Men med det onda så har man även gott att tänka på.
Har varit med om mycket skoj på senaste o mycket skoj kommer så nu är det bara att försöka ta allt sakta med säkert framåt så får man snart sin belöning med det goda :)


Lång tid har gått sen jag uppdaterade den här kära bloggen sist. Har blivit lite dålig på detta, men har ju knappt varit hemma något. Varit hemma max 3dagar i streck på 5månader nu. Så jag ska försöka ta igen mitt skrivande lite mer nu när man är arbetssökande igen.

Kommer såklart slänga upp lite bilder från kryssen, sommaren o allt där till när jag får tag i det.
Håll utkik! :)


Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0