Sista av sommaren

Modell: Suzzi Hedsköld
Fotograf: Hanna Berglund

1 Bild från Poolsessionen

Ja, nu pressas det sista av sommaren ut. Har varit riktigt bra väder dom senaste dagarna nu, så otroligt skönt. Men idag täckte vi över poolen, känns lite deprimerande faktist. Känns inte som jag hann bada så mycket i den alls. Har jobbat hela sommaren verkligen, första sommaren jag jobbade hela tiden var det också. Men jag var ju inte ens i närheten av hemma knappt så det berodde väl mycket på det också.

Helgen var iaf riktigt bra. Jag höll mig ifrån alkohol, starkt av mig! Var lite halvsugen igår på att festa, men som tur var så fanns det ingen annan som var det, eller någon fest för den delen så jag höll ut :P
Fotade med Jocke igår från fem till nio-halv tio ungefär. Så otroligt roligt, han är grym så jag tror knappast jag kommer bli besviken på resultatet.
Fotade vid en riktigt fräsh Evo o vid en tuff trappa "som går upp i himlen.." som jag säger. Fick känna av höjdskräcken lite där också, usch.. den har jag inte saknat det minsta.
Sitter o håller tummarna för att få bilderna ikväll, vill ju se hur dom vart på storbild! :D

Ska försöka bli bättre på att slänga upp modellbilder här också. Men ingen är ju retucherad än så är lite osäker på om fotograferna kanske vill retuchera osv först, ska kolla upp det.

Ikväll blir det kanske filmkväll med Anton. Båda var lite för lata för att ta oss till varandra kl ett inatt för att kolla film då, så jag tog beslutet av vi tar de idag istället så slipper någon lida av nattens kyla.
Ska bli riktigt mys!

Tjing

 

 


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0