Skål kära läsare!


Då var det helg igen, tycker veckorna går riktigt snabbt numera ^^, Skönt är väl det!
Helgen bjuder såklart på fest, äntligen!
Så ikväll ska jag ut med Anton m.f i den mindre roliga staden Katrineholm. Får hålla tummarna för att det blir kul, för det är de inte alltid det blir här.
Imorn ska jag iaf till Norrköping o dansa på Otten med mina brudar Soma o Jenny. Kommer nog bli riktigt kul.
Dessvärre är man hundvakt också.. Så måste försöka Nellie-promenixerna på något sätt. Humhum!

Nej, dags att göra sig iordning innan Anton ringer o säger att jag är seg ^^,

(Uppdaterade musiken dessutom. Enjoy! Låt festen börja..)

Trevlig helg!
Tjing!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0