Lyckan fortsätter..

Då var steg 1 - gruppintervju för att börja i 3butik i Norrköping klar. Nu är det bara att hålla tummarna för att komma till steg 2 - inividuell intervju. Vill så gärna ha det här jobbet! Blev så sjukt taggad på genomgången av jobbet. Ja vill, ja vill! :D

Efter intervjun som gick helt okej så mötte jag upp Lina. Var så mycket som 1år sen vi träffades senast. Så det kändes otroligt bra att träffa henne igen. Vi hade en hel del att prata igenom samtidigt som vi knallade runt på stan i Norrköping o åt jättegod thaibuffé. Otroligt trevligt! Har saknat henne i mitt liv.

Dessutom gjorde jag äntligen det väntade köpet - en kamera! :D Wii, äntligen.
Efter att ha fått endel tips o information om kameror från fotograferarvänner så vart det till slut en..

.. Mattsvart Canon Ixus 100is.

Och om jag är nöjd! Har lekt med den hela kvällen nu och lärt mig en hel del. Ska bli riktigt kul o testa den på events o se om den är den "ultimata festkameran" som säljaren i butiken kallade den efter alla mina 50 frågor. Tycker inte säljare i butiker som Expert, Onoff osv är speciellt bra på sina produkter. Eller ah, rättelse, alla säljare har troligen sina områden som dom är lite bättre på. Men jag har inte träffat någon som är sådär jättebra på kameror iaf, så det var kanske inte tack vare säljaren som jag köpte den.

Såklart öppnade jag förpackningen direkt hemma hos Lina och började ladda batteriet för att kunna pilla med den direkt. ^^,
Så vid 15 så mötte jag upp älskade Robin på stan så det var bara att börja klicka! :D

 


Premiärbilden! :D
Robin fick ställa upp som modell såklart.



Så vart det en fika efter all shopping, fanns så otroligt mycket att prata om med Robin också :D
(Det går knappt att få tyst på mig ibland)


Jaja, jag vet att jag bröt mot "det nyttiga" men ibland måste man för att
belöna sig själv. Och gott var det!



Smoothies <3

 

Och som vanligt när man går på stan med Robin så shoppar man. Eftersom han säger såhär..
Suzzi: "Hm vad tycker du? Ska jag köpa den?"
Robin: "Jaa, köp den! :D "

Istället för det dom flesta andra vänner säger..
"Är du säker på detta nu? Du ska inte spara pengarna då?"

Haha, nädå.. Inget illa mot dig, Robin, jag blir alltid lika nöjd med mina köp när du är med. Hittar alltid typiska "Suzzi prylar" då. Så idag blev det även en rutig kortärmad skjorta från GreenCha och dessa sjukt vackra plastrosor (Absolut bästa investeringen av blommor eftersom dom aldrig kommer vissna eller tappa färg ;) ..


Lyser det inte Suzzi om dessa så vet jag inte vad som gör, för jag är Förälskad!


Ännu en otroligt lyckad o underbar dag förbi. Tack Lina o Robin som förgyllde den! <3

Tjing!

 


Kommentarer
Postat av: Robin, who else? ;)

Suzzi du vet att jag har bra smak när det gäller kläder till dig.. just trust me ;)

2009-09-18 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0