Min vecka..

Den här dagen är troligen den sista sommardagen 2009, för mig iaf, så min torsdag bjöd på solning o bad. Och jag är inte den som klagar ;)
Känns inte som jag deppat ner mig något över att vara arbetslös igen än. Har vart ganska duktig ändå på att söka jobb så det är väl det som håller mig uppe vid ytan.
Ringde dock 3st 3butiker idag utan svar så det är väl inte så jättebra. Men jag gör ett nytt försök imorn. Det är ett jobb jag verkligen vill ha så jag får väl ringa konstant om det är så.
Ska iaf till Linköping imorn så det blir väl en sväng förbi 3Butiken då och prata lite med butikschfen.
Norrköping eller Linköping spelar inte sån jättestor roll för min del. Har ju vänner i båda städerna och dom är lika fina, bra shopping o uteliv och det räcker för min del :)

Nu ska jag bara hålla tummarna för att få ett jobb i någon av dom två städerna så blir jag riktigt nöjd!



Kan ju passa på att uppdatera er om hur resten av min vecka sett ut. I bilder! :)

Torsdag den 3e sep (för en vecka sen) så kom Malin på besök. Alltid lika skoj!
Anton kom såklart också så vi götta till det med en film.. Eller två.


Sexy, by Malin ;)

 

Sedan vart det helg.. Har dessvärre inte så många bilder därifrån.
Fredag..
Jag o Malin åkte till Norrköping för att jag skulle söka jobb. Men såklart krånglade våran skrivare så det vart inga cv´n utskrivna. Men vi klaga inte för de, vi är ju ganska bra på shopping så.. ;)
Sedan åkte vi vidare till Linköping. Där åt vi gött och bowlade. Evigheter sen jag gjorde det senast. Men ändå vann jag 3 av 4 gånger. Inte dåligt Suzzi!

Lördagen..



Besökte Malin som stod för tiger-målningen på McDonalds ^^,


Shopping med Calle

'
Njutning vid vattnet med vindruvor o cider


Otroligt god thaimat på kvällen med vitt vin, kan de bli bättre?

Söndag..
Åkte jag med gamla team-medlemmarna Anna, Oskar o Calle till Sthlm en sväng eftersom vi egentligen skulle på kräftskiva. Men såklart vart det inte så, bara för att jag vart så sjukt taggad på det.
Istället kom vi på en nödlösning, Comedy Club. Med andra ord massa okända ståuppkomiker som står o skämmer ut sig, men 2 av dessa 7 vi såg var faktist riktigt grymma. Ja, en av dom var ju iof känd - Mårten Andersson, han var otroligt klockren..


Efter alla skämt så åt vi på en mysig krog, Anna o Oskar på bilden.
Åt nog den godaste salladen hittills här.. :)

Måndag..
Medans dom andra var på jobbintervju så passade jag på att träffa David o ventilera tankarna lite. Han är så otroligt härlig att prata med om allt som spökar i ens huvud.
Så det vart en otroligt bra måndag. Tack David! :D

 


Äntligen hittade vi den omtalade "bänken" ^^,

Tisdag..
Först vart det en promenix med Anton (Höll på att bli tokig av att sitta still med spöktankar)
Sedan åkte vi till stugan..


Då var det officiellt höst.. Nu åker båten upp!


Hanna, Emil o Lisa kollar på i bakgrunden :D
Btw, Emil kan GÅ! :D

Onsdag..
Fikade med Älskade Hanna och bubblade igenom allt o ingenting. :D


Ja, det vart en riktigt bra vecka ändå! Nu är det bara att börja tagga inför helgen..
Och med det så ska jag sova så jag är pigg till imorn, eller senare idag ;)

Tjing!






 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0