Sweapsound Club Session

Josh & Wesz (Holland)
Low-E aka Glowiej (Holland)
Fred Acler (Sverige)

Wii, imorn åker jag till Linköping, igen, för att gå på Sweapsound club session. Kommer bli så otroligt grymt! Minns inte ens sist jag var där, minst 1år sen iaf. Plus att jag ska förfesta hos Elin o Gustaf :D Med dom blir man aldrig besviken. Längtar något otroligt! Håller såklart tummarna för lite Rayman på Wii som jag körde första gången hos Gustaf för 2år sen, och har Älskat det sen dess. Bästa förfest spelet.

Redan packat klart också för att slippa stresset imornbitti o bara softa innan tåget går vid ett. Inte ofta jag lyckas att slippa det, men den här gången tror jag nog att jag lyckas. Kan ju alltid hoppas iaf.
(Tror faktist inte jag slipper det där oändliga stresset xD )
Vet dock inte var jag ska ha för outfit än, men funderar på att låna Elins vit/rosa. Den är ju helt perfekt att dansa i. Inget störande på den någonstans :D Ja, den blir det nog!
Dessvärre ser jag Club Sessions lokal - BK (Numera Sliver) som den såg ut förut - så med andra ord en stor bar som man får dansa på med strippstångar på sidorna. Men numera är allt vitt o helt omrenoverat har jag hört. Så numera finns inga strippstångar - Nä det passar ju inte in när det ska se stekigt ut! :( Riktigt synd för det stället hade sin charm. Mörk o "under ground".
Men det ska bli kul att se deras nya look på stället. Vitt verkar vara något som är "inne" numera på dom flesta uteställena. Kan inte någon komma med något nytt? :)
Hm, någon borde låta mig designa o inreda en nattklubb. Ojoj! ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0