Defqon1 2010

Kan man längta mer? Detta är paradiset på jorden. Vet inte vad jag ska säga, jag är så taggad. Detta är festen jag drömt om.. Dansa på en strand från soluppgång ända tills mörkret faller, till musiken som får mitt hjärta att pumpa - Hardstyle.
Wow!! Jag har inga ord. Jag är bokad och klar, tillsammans med min bästa vän VirreVixx och min drömkille <3 Och det blir bara bättre och bättre, fast det knappt är möjligt. För på TCbussen som vi ska åka med så åker även våra älskade musikvänner, så det kommer bli den bästa resan någonsin.


Jag finner inga ord för hur magiskt detta är.. Snart står jag där! Eller ah, om två månader.
Skulle gärna lägga upp Lineupen om den inte var så krånglig att förstå, men fy i helvete så grym den är. Kolla in deras hemsida här så förstår ni vad jag menar. Den är så sjukt klockren, håller verkligen temat till festen.
http://events.q-dance.nl/2010-06_12-juni_defqon1/
Magiskt!


Kommentarer
Postat av: Lucy Li

Bästaa :D <3

2010-06-09 @ 23:02:27
URL: http://lucylisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0