Fastbunden

Finns det något värre än att behöva stå kvar på ett jobb man vantrivs på och dessutom sagt upp sig ifrån? Och behöva kämpa, kämpa, kämpa för att få en hyffsad lön till ingen nytta alls för det finns inga kunder. Och som plus på det så är det påskhelg också. Enda gången min familj är samlad sen jul och jag har blivit satt på att jobba HELA HELGEN! Fy i helvete. Jag vill bara gå och aldrig se tillbaka. Och.. Jag ska ha provdag på Teknik Magasinet nästa vecka. Men så har man ingen kollega som är samarbetsvillig och kan hjälpa en så man kan komma ifrån tiden här på 3. Missar jag provdagen så kan jag förmodligen inte få jobb där.
Detta kan ju inte vara bra för psyket.
Jag hoppas jag inte behöver jobba nästa vecka. Jag vill inte mer! Detta tjänar ingen på.

Härligt att man inte får göra något roligt förns söndagkväll heller. Ja, för på söndag jobbar jag till kl sex, och sedan förfest direkt på det innan Aqua.
Yeeyh, och lägenheten är KAOS!! Har nog aldrig sett den i skicket den är i nu. Vet inte alls hur jag ska hinna med allt. Så en vän till hjälp nu vore ju inte alls fel. 

Känner mig inte taggad för någonting just nu, att stå här i en 3butik mitt ute i ghettot där det inte alls finns några kunder och glo in i väggen för en skitlön och känna att man kastar bort sin tid är inget som fyller en på energi direkt.

Kan inte sluta tänka på Emil som åker på Trance Energy ikväll och VirreVixx och Guzzy som kanske ska på Hård Jävla Kärna och studentfiranden. Så sjukt roligt för dom. Jag vill också vara med!
Känns som man är fastbunden framför en radio med massa Gina Tricot tjejer omkring en.
Usch, kan inte detta lidande ha sitt slut!


Ta mig till den ljusa framtiden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0