Monday Bar Black&White Cruise 2010 - Lineup



MONDAY BAR presenterar:


Filo & Peri
Bryan Kearney
Dash Berlin
Sebastian Brandt

SCANTRAXX presenterar:
Tatanka
Zatox
Alpha Twins
Davide Sonar
Wildstylez
Scope DJ

Wasted Penguinz
Da Syndrome

RIOT - LONDON presenterar:
Lisa Pin up
Anne Savage
BK
Luca Antonlini
Scott Attrill
Mark Breeze
Klubfiller

TRANCECLUBBER & MONDAY BAR presenterar:
SUNDECK PARTY

- Lineup presenteras mitten på maj.


Fy fan va AZUM! Och bokad och klar är man. Har en plats ledig i min bokning av 3hytter, hör av dig om du vill med. (Gäller endast mina vänner då det finns värdesaker i hytterna) Är ni fler så kan jag alltid fixa fler hytter.`




   

        


Kommentarer
Postat av: jonas björnell

woho ska bli så sjukt kul de här :D är ju min första mb kryssning o allt :P skulle åkt på lucia kryssen men blev tvungen o jobba istället :/ tack för att du hjälpte till o fixade en hytt :)

2010-04-23 @ 15:51:10
Postat av: NR14

Hey. Jag älskar dig så mycket

2010-05-07 @ 11:29:40
Postat av: Angela

SÅ JÄKLA kul kryss :D

2010-06-08 @ 01:45:25
URL: http://www.shingela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0