Nytt jobb, ljusare tider!


Jag fick jobbet!! :D
Tack och lov, jobbet som är perfekt för mig som jag bara kunnat drömma om att få och nu har jag det. Börjar den 1a maj. Lite surt just för att det är dagen efter valborg, men ah, jobbar sista dagen på 3 på valborg och slutar 18.00. Så blir väl inte mycket fest för min del. Grillning iaf förhoppningsvis ;D Börjar dock inte förns 12.00 min första dag så hinner kanske ta mig hem en sväng till kholm och grilla lite och ta en kall Baccardi i solen. Hm? Värt att fundera på.

Är iaf sjuuuukt glad och taggad på att jag fått detta jobb. Det är det bästa som kunde hända nu. Dessvärre får flytten till Jönköping vänta lite. Men det var väl kanske meningen? Förhoppningsvis löser vi allt ändå älskipälski :) Norrköping är ju en sjukt fin stad ;)

Dessa två veckor som är kvar kommer ju garanterat gå sjukt sakta vill jag lova. Som att inte dom två senaste månaderna gjort det iof. Men nu kan man iaf räkna ner dagarna. Har vantrivts så sjukt mycket här ute i 3butik i Hagebygettot i Norrköping. Tiden kan inte gå saktare.
Och att nu få börja i den bästa prylbutiken i Sverige kan ju inte passa sig bättre. Kommer jobba i Ingelsta och City här i Norrköping så jag slapp dessutom Hagebybutiken där med. ;) Azum!

Dags att börja rita en täckning med alla dagarna jag kan kryssa för inför slutet på 3 och början på Teknik Magasinet. Precis som jag gör inför min födelsedag ju! Perfekt :D
Man blir lika glad varje gång man får kryss för en passerad dag och en dag närmare målet.


Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0