Säljes!!

 

Nu säljer jag två telefoner jag inte använder. Nämligen..


HTC Magic
Nyskick med 1½ år garanti.
Grym touchmobil med det populära operativsystemet Android. Riktigt go telefon, så det skär i mig att sälja den, men någon annan kommer nog ha mer nytta av den. Låst till 3 men låses lätt upp för en hundring eller två.
Riktigt nice att den synkas med facebook på dina kontakter och även sju fönster på skrivbordet så du kan ha en hel del snabbikoner för dina applikationer. ´
Säljer den riktigt billigt trots sina grymma funktioner, googla och läs mer om den!
Nypris 5290:- , Mitt pris: 3490:-



Sony Ericsson c510
Köpte jag endast för att jag ville ha abonnemanget som var till så den ligger i en obruten förpackning med 1½ års garanti kvar och helt oanvänd eller rörd. Cyber-shot telefon med blixt och 3,2mp kamera och linsskydd. Otroligt tunn och lätt telefon att lära sig.
Nypris: 1995:-, Mitt Pris: 1195:-


Först till kvarn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0