UntZuNtz


Äntligen söndag och idag blir det först agera säljare i 3Butiken Hageby i Norrköping till 17.30. Sedan stressa hem för att ha förfest, eller rättare sagt ha UntZuNtz Before Club Aqua i min mörka kyrka, får tack och lov skjuts hem så man kommer hem riktigt snabbt, tack vare Robin.L. Inte dumt alls faktist!
Kommer otroligt mycket av mitt musikfolk så det kommer bli full lägenhet på 37kvm. ;) Lovely!
Som tur är har man god relation till grannen under som har lovat att inte vara hemma så jag kan "ösa på med musik". Mm, det gillar vi!

Och eftersom det är mer än 500pers som sagt att dom Ska komma på Club Aquas evenemang på Facebook så gäller det ju att vara där i tid för att komma in.. Så när tiden börjar göra sitt så börjar vi knalla mot..


Behöver nog inte säga så mycket mer med denna Lineup. Fantastico!
Förhoppningsvis landar väl TranceClubber bussen från Trance Energy i skaplig tid i Norrköping också så man får snuska sig lite i laserskenet med HunnyBun, som vart i Hollandshimmelrike över helgen.

Så nu är det bara att börja räkna ner till halv sex och knäppa den första.
Har även min lilla HänkiiPänkii hos mig sen igårkväll också som sköter sminket på mig ikväll, så det är bara att luta sig tillbaka och klunka medans någon annan sköter mitt utseende, kan man inte ha det såhär varje dag? Vad lätt det vore. Men iaf, igår kom hon den fantastiske och hade t.o.m med sig en liten present till mig <3 Nämligen ett påskägg. Hur söt är inte hon? Fick nämligen inget påskägg varken förra året (Jobbade på Bilmässan i Elmiahallen) eller iår (Jobbade för 3 så fick inte komma hem) Så, underbar som hon är så köpte hon ett till mig, och dessutom hjälpte mig färga håret och tvätta alla kläder jag samlat på mig i 1mån tillbaka ungefär. Vilken härlig Påsk afton det vart trots allt.
Allt tack vare Hanna <3 Älskar dig hjärtat!

Men tillbaka till idag. Får ju även min dator idag. Tack vare VirreVixx som alltid är den bäste och ställer upp för mig så hon släpar ju med sig den från Enköping :D Wiiie! Längtar så mycket efter Vixx och Guzz :D Utan dom vore allt så.. Jaa, "musiklöst". Och det är katastrof med andra ord.

Har allting klart med både lägenheten och mig egentligen, bara att börja tagga och invänta klockan (som vanligt ;D )





Var det någon som sa bästa söndagen någonsin? ;)



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0