Fredag?

Har ingen tidsuppfattning längre.
Jobbar så konstiga tider och klockan kan inte gå segare.

Var äntligen ledig idag iaf, men känns inte som fredag, jag brukar vara så glad dessa dagar. Men nu känner jag mig bara helt stum.
Alla är ute och har kul med sina vänner och här sitter jag, hemma i min soffa o lyssnar på HS och ska strax gå och handla. Har tvättat o städat hela dagen. Allt för att få något att göra. 
Mår så sjukt dåligt. Jag brukar vara tjejen som lyser upp på fredagar och är på alla festerna. Vad har hänt?
Vill byta jobb nu.. Men vill samtidigt ha säljutbildningen i slutet av mars. Men som jag mår nu så kommer jag inte klara detta länge till. Tar emot bara av att tänka på morgondagen.

Hade verkligen behövt gå på Annies fest idag, såg fram emot det. Men sen slog det mig, jag är inte den som bangar när det börjar bli roligt på en fest och att sedan gå upp kl halv åtta imornbitti, det skulle jag aldrig klara.
Så nu sitter man här själv och tänker på alla vänner runt om i Sverige som har kul. Så inte har man någon att prata med heller.


Helvete! Jag klarar inte det här..




Kommentarer
Postat av: Lisa

Så så, jag är inte ute ikväll :) Jag ska jobba :) Jobbar mellan 01-04 :) Du ska inte vara nere <3

2010-02-26 @ 20:14:11
URL: http://lisafallstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Varför trivs du inte på ditt jobb längre? :O du som var så glad över att du fick det..



Saknar dig också !

Kram

2010-02-26 @ 22:56:56
URL: http://lisafallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0