Underbara vän <3

Idag hade jag till min förvåning fått en avi hem från posten. Chockad som jag var så visste jag att jag inte hade beställt något som skulle komma nu, det måste vara någon som vill överraska mig nu vart min slutgiltiga tanke!?
Och nyfiken som jag är så slet jag upp paketet direkt och hittade den vita spets outfiten jag velat ha sen minst 1år tillbaka. Då återstod bara en person, VirreVixx <3 Hade en bild uttav denna för ett år sen på min blogg. Nu är den äntligen min, och jag och Virre kan matcha varandra ^^, Fantastiskt!
Hur många gör något sånt här? Helt utan anledning eller orsak bara ger en något som man verkligen vill ha.. Jo, en person gör såna fantastiska överraskningar <3

Tack så hemskt mycket ÄlskiPälski för att du lyser upp mitt liv med dina små otroligt gulliga påhitt och glädjesprudlande livsglädje.
Längtar till kryssen ;)
Älskar dig Hun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tjejen!!!vart hittar du alla dina snygga trance kläder??

2010-02-25 @ 22:42:13
Postat av: Suzzi

Hejhej!

Dom hittar jag lite överallt. Men finns på bl.a Clazzyfashion.se Ingelita.se Howcool.com osv =)

2010-02-26 @ 19:55:10
URL: http://blackidentity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0