Nightnight Sooz

Torsdagskväll och känner mig nöjd med en härlig dag på jobbet.
Imorn är man ledig, men har inte en jävel att umgås med. Så trött jag är på att inte ha mina vänner nära mig. Skulle kunna göra en sån sjuk impulsgrej nu och flytta till en främmande stad bara för att ha åtminstone Virre nära.
Så man kan hitta på saker bara sådär på impuls, som jag gillar de. Nu ska allt vara ett sånt projekt bara för att få umgås. Orkar inte ha det såhär. Plus ha två jobb men sjukt sega dagar att kämpa sig igenom.
Hur länge till kommer jag orka ha det såhär?
Känner hur delar av mig går sönder varje dag. Jag behöver något banbrytande. Fan, man lever bara en gång. Varför ska man behöva må såhär? Jag måste göra något, jag måste ta mig iväg och få njuta av mitt liv.
Okej, man måste ta sig igenom skit för att uppskatta de bra. Men har jag inte haft mina vänner flera mil ifrån mig tillräckligt länge nu? Har jag inte fått känna mig ny o kass för sista gången på ett jobb snart?
Jag vill ta mig vidare nu, har gått sjukt många steg på ett halvår. Nu är det ett nytt halvår och fler steg ska tas.. Men vad vill jag jobba med? Kommer jag bara på vad jag vill göra så är hälften gjort.
Känner att jag behöver Mondaybarkryssen mer nu än någonsin. Allt känns så tungt, vill bara ge upp. Tankarna bara rusar. 4veckor kvar tills man kan stå där o bara njuta på dansgolvet o glömma det seriösa livet. 4VECKOR! Det är en hel evighet för mig nu..

Hur lyckas man ta sig igenom allt när man mår såhär? Ignorera allt hjälper bara för stunden..
Saknad tar mer på mig än vad jag tror. Ska det alltid vara så? Hur länge står man ut att konstant sakna någon?
Ibland går det nästan hela dagar innan man pratar med någon.. Det är inte jag.
Någon att bolla tankar med nu vore inte fel. Men ingen är vaken eftersom det bara är jag som jobbar såna sjuka tider!

Ibland vill man bara ge upp, trots att det inte är så jag gör.
Nä, nu rusar natt-tankarna..
Inte meningen att jag ska sitta vid datorn, jag måste göra något. Jag vill ut i natten, men jag gillar inte kyla. Så detta går inte ihop. Ge mig lite vårkänslor o pirr i magen.
Om man ändå kunde gå ut på en promenad iaf, inlines kommer dröja innan man får åka, men en nattpromenad iaf vore inte fel..
Jag håller tummarna för att våren är här om en vecka*






Kommentarer
Postat av: Karin

Ska också på monday bar, längtar så :)

2010-02-15 @ 21:21:46
URL: http://kokaiin.blogg.se/
Postat av: Suzzi

Härligt!

Kommer bli en sån grym kryss :D

2010-02-18 @ 11:18:33
URL: http://blackidentity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0