28 minusgrader?

Och jag som hatar att frysa, så befinner jag mig på det kallaste stället i Sverige just nu - Sälen. Och kallare kommer det bli :( Känns som man inte fått njutit till fullo av snowboardåkningen. Just för att jag inte har några sulor i mina boots så jag fryser som satan om mina små tossingar hela tiden. Och inte ens jägern i liften hjälper ;D Då är det riktigt illa. Men lite tur drar det med sig iaf, imorn får jag låna Mathildas bräda o boots, så förhoppningsvis kommer jag inte frysa lika mycket då.

La till min förvåning märke till en riktigt jobbig sak idag dock, min bräda har spruckit. Som att det inte räckte med att jag måste köpa nya bindningar o boots för att jag inte tycker jag sitter fast så bra med dessa Step-in bindningar. Pengarna bara rinner mellan fingrarna på mig..

Nu har halva sälenveckan passerat. Och vi har festat 3 av 4 dagar, stabilt! Men helt klart värt det. Inte ofta man har semester inte, jag fick ingen i sommar så bara att passa på nu.
Var på nattklubb i Tandådalens Wärdshus igår. Och grymt bra var det. House o härligt folk. Dansade konstant, men Anton dessutom så raggen försvann lika fort, både för mig o Anton. Inte för att man gick dit för dom direkt. Kan iaf starkt rekommendera Måndagsklubben i Tandådalens Wärdshus :)

Kommer dessvärre inte komma så jättemycket bilder från denna trip, något ska man alltid glömma hemma och denna gång vart det kamera laddaren - såklart! Kunde man förvänta sig något annat egentligen? ^^,
Och som plus på det så hände en riktigt bra grej första dagen i backen också.. Nämligen att mitt visa kort hamna i två delar när det låg i mina termobyxor - Yeeyh! Tummen upp och lika glad för det var jag. För nu har jag nämligen beställt ett Visakort med lasrarna från senaste Qlimax på. Ujuj! Man kommer aldrig ta fel på mitt kort nu.


Trots 8personer i en lagom stor sälenstuga så kan man inte undvika att känna sig lite som femtehjulet. Har ju trots allt Anton att fjanta med, men mja, det räcker ju inte när han får till det med någon.
- Nä, saknaden till han den där speciella växer sig allt större. Avståndet är inte min bästa vän! Men saknad gör en väl säkrare på vad man känner o vill, både på positivt o negativt sett egentligen. Bättre såhär än att ha massa kläng dag in o dag ut egentligen. Man vill inte tröttna på något så bra!


Men dags att vara social igen då.. Måste ju spöa dom andra i kortspel ;)

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0