Besök i Kholm


*Hoppas, hoppas, hoppas något ramlar på golvet*


Min lilla Stig Helmer ;D


Alltid så sjukt mysigt med sällskap vid frukostbordet, tror faktist hon gillar How I met your mother lika mycket som mig.. ;D




Den otroligt fina alén var man ju tvungen att traska lite i.



Sötaste Älskade Favorit Vovven <3



Kärlek, sån otroligt stark kärlek jag känner för min Nellie <3



Oootroligt vackert.. Fast ännu bättre på sommrarna dock ;)



Yeeyh! :D




Tror hon hittade något :O






Otroligt skönt att komma hem emellanåt måste jag säga. Kunna ta långa promenixer och leka med vovven. Tur att man inte har långt hem till Kholm.
Nu är det dags att äta semla och sedan ta sig till tåget hem till Norrköping igen. Som tur är så har man en till ledig dag. :) Bara hålla tummarna för att man får finbesök imorn ^^, Hoppas!


Tjing!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0