Guzzy till Suzzi



Letade igenom datorn efter musik och stötte på den här filmsnutten. Fick den av Guzzy för 1år sen. Nu har han och jag varit vänner i 1år och 2mån, vi träffades för första gången på Qlimax 2008. Helt otroligt hur han hittade mig bland allt folk :D Men kul som satan hade vi. Innan hade vi endast pratat massa musik o fester på msn. Sån otroligt härlig o fantastisk människa du är. Du anar inte hur mycket du betyder för mig! Finns alltid där för dig och jag litar på dig till tusen.

Fan, när jag ser den här videon kommer jag ihåg när jag bodde i Sthlm och hur kul vi hade. Aldrig haft så kul när jag festat, och speciellt inte i Sthlm. Jag säger bara Viper Room och lekpark mitt i vintern. Ojoj! Underbara minnen.. Bästa är att jag delar dom med dig.  Älskar dig Guzzy <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bara måste få veta vad låten heter :O Snälla? :)

2010-01-14 @ 18:04:04
Postat av: Suzzi

Teequee - Angels :)

2010-01-14 @ 23:18:22
URL: http://blackidentity.blogg.se/
Postat av: Guzzy

Ååååhh Suzzi!!! fan juag är riiiktigt dålig på att läsa din Bästa bääästa blogg!!



ooh du får mig nästan lite tårögd!!



alltså jaah jag är liite impad över att efter att jag gått ner på dansgolvet på QLimax så hittar jag dig efter 10 sec haha :D It was ment to be! :D



Så sjukt glad att jag lärt känna dig, för det har gjort mitt Liv till en mycket roligare vardag! och festerna sen! ooh maai gaad "untz untz" Och sen alla underbara människor jag får lära känna, Tack Suzzi!!

2010-01-15 @ 16:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0