Nightvisionmusic



Natt igen och tankarna springer. Men varför tänker jag in på fel banor när man bara låter dom ta sin egen väg? Har nog frågor jag behöver få svar på antar jag.. Varför lär jag mig inte ställa dom på en gång? Så lätt att få mig på andra spår i en konversation. Hatar det. Och inte lär jag mig att hålla mig kvar o fråga det som poppar upp i huvudet heller. Egentligen helt onödiga frågor, men man har nog något tix sådär att det man funderar på måste göras. Eller ah, tix o tix, det är väl egentligen något bra. Bättre o göra än att bara tänka, i vissa fall.

As the rush comes.. Längesen man hörde den nu, var väl runt 13-14års åldern där någonstans. Men skönt med låtar man har minnen till, det gör ju nästan hela låten egentligen.
Bästa är nog när det är ens favoritlåt och något helt ofattbart bra händer till just den låten. Wow, vilket ögonblick. Sånt kan man leva på så otroligt länge. Jag har nog egentligen inget sånt. Ja, förutom Qlimax 2008 vid Ruffians o Showteks intro. Oj, det var helt magiskt. Aldrig mått så bra som vid det ögonblicket, och det tänker jag på minst 1gång om dagen. Och det var lite mer än 1år sen nu, så nu tycker jag det är dags att skapa fler otroligt magiska ögonblick. Jag har ju såklart jättemånga fantastiska, men inga så magiska..




Ja, imorn åker jag hem till Kholm en sväng då.. Mest för att kunna ta en lång promenad och rensa tankar och komma iväg. Känner att det inte känns bra alls just nu, ha! nu poppade reklamen upp i huvudet ^^,
Men iaf, det är fel och ja allt känns tungt. Klarar inte av mer ensamhet o saknad. Behöver helt enkelt lite Suzzitime. Svårt när det inte finns värme och asfalt under hjulen på fötterna dock.. Då känns allt så bra på bara några km. Men med bara fötterna o kyla dessutom, njaa lägg på några mil. Ujuj!

Ska även försöka få mina ormar sålda och även skicka iväg mitt cv nu när jag är hemma i lillstaden. Så endel finns ju att göra där med. Och som plus på allt - Gratta min kära mor på bästa sett utan pengar till present. Förhoppningsvis räcker det med en kram och att jag kommer hem.


Men svider fortfarande i ögonen, så vill bara sova och flyga iväg till drömmarnas land..
Tjing!


Kommentarer
Postat av: D

skickar en blomma över nätet --<@ haha kraaam

2010-01-18 @ 01:57:15
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/
Postat av: David

ju tidigare du ställer de "obekväma" frågorna desto bättre - annars slösar du dyrbar tid - vi lever inte för allt!

2010-01-18 @ 18:22:24
Postat av: David

för ALLTID ska det stå :P

2010-01-18 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0