Sälen

Ja, det vart genast lite lättare att ladda in bilder från mobilen till datorn när jag la märke till att Jimmy hade Bluetooth på datorn. Så här kommer några bilder som togs under dagen =)

 


På Tandådalens fjäll


Coolingen själv ;D
- Ja, det är skitkallt.. Närmare 20- idag.


Mathilda på språng..
- Ja släpliften på berget var avstängd så det var bara att börja stappla sig framåt.


Anton o Martin tar täten..
- Kallt, kallt.. Ta mig till bastun. Men efter denna bild vart jag bortlurad till en svartbacke, mitt hjärta har nog aldrig dunkat så hårt. Fyfan vilken svindel! Is och stuprakt neråt. :(



Så måste jag ju bjuda er läsare på en spännisbild på AntonFjanton, Mohaha! xD



Tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0