Side by side



Side by side or miles apart. Good friends are allways close to the heart
<3

Du sprider glädje i mitt liv. Du finns alltid där för mig. 
Det är dig jag verkligen litar på.
Vi kommer ha så sjukt underbart på Hard Bass, du och jag Viktoria <3 Vi kommer leva hela livet sida vid sida och göra minnen varje minut. Jag kommer alltid ställa upp för dig!
Du berörde mig från första stund. Och nu har det redan gått ett helt år sen vi träffades första gången. Och redan vid första ögonblick kändes du som min bästa vän. 
Jag älskar dig så mycket <3

Du är underbar Viktoria!





Kommentarer
Postat av: V

Åååh, älsk!<3 Jag blir alldeles tårögd!:') Jag är så glad att jag har dej! Jag kommer alltid ställa upp för dej, vad det än gäller! Du är den bästa jag har.<3 Älskar dej så oerhört mycket, underbara Suzzi!!<3

2010-01-13 @ 11:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0