Snölek med Robin 14jan


Nöjd han ser ut, han kommer ju inte ha en chans.




Älskar när snön ligger på varenda strå av trädet


Suuuuper Booooy, eller jag menar Maaan ;D


Hihi, bara för att vi är vi ^^,




Såg lite kul ut när båda satt på marken för att försöka få en riktigt bra bild på den snöfyllda alén ^^,



Bara för att vi är vi :D


Ooh, hes gonna fall :O


Oj vilken tänkaplats jag fann, mitt i lekparken också..


:O Han hoppade ur bild. Sjukt högt där var de men han envisades och hoppade. ajaj!


Så tog vi en vilopaus på en bänk vid ån och helt random kommer en räv gåendes bakom oss och sedan går den runt vid oss. Fyfan va rädd jag var :O Den verkligen stirrade på en, och ja, jag trodde verkligen den skulle flyga på oss. Ojoj! Ungefär såhär lät de:
Suzzi: "Oh shit, de är en räv :O Va ska vi göra?
Robin: "Ta kort!!!"
Suzzi: "Oh fyfan va rädd jag är, oh my god, vad händer?!
Hahaha!



Så hittade vi en perfekt glidbacke, som dessutom var upplyst. What? Mitt i skogen..


Vart en väldigt tuff bild ändå :D


Oh, pose it babe, yeah like that ;D


Oh, man ser ju nästan glorian ^^,


Underbara kyrkogård

Slut på de roliga.. Segt som fan att ladda upp bilder på blogg.se, hatar det. Plus att man sitter på grannens internet, så nu får det räcka. Nu är klocken 03.11. Ujuj! :D

 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0