Tears

Ikväll fick man ett mejl man verkligen inte ville ha.
Blir nämligen inte Hard Bass resa.. Helvete! Hade verkligen sett fram emot detta. Fan så dåligt jag mår!
Oh vilken klump i magen jag fick när jag såg texten.. Fan, detta behövdes verkligen inte nu.

Men gott på ont, nu är resan ändrad och istället för Hard Bass blir det DefQon1. Och oj, det känns skönt att ha den festen klar, hade redan planerat att åka på den. Yeeyh!

Bara hoppas att man håller sig sysselsatt den 5-7 så man inte tänker så mycket på att man egentligen skulle stått på dansgolvet i Gelredome o dansat till dånande bas.
Som tur är kommer Virre ändå :D Helt fantastiskt bra. Då kan det inte bli en dålig vecka iaf. Får dessvärre inte fira vårat 1års jubileum på Hard Bass dansgolv dock. :( Huvudsaken är att jag får vara med henne. <3




Nu är jag tillbaka i min lägenhet igen. Och ångrar lite att jag åkte tillbaka. Fan, mår så jävla dåligt när jag är ensam. Kan inte helt sätta fingret på varför, för jag borde ju inte må såhär. Men antar att jag känner mig så ensam, och fortfarande lite osäker. Inget jag borde vara egentligen antar jag. =/

Oh, saknad och längtan gör så ont ibland.
Önskar jag får ha mina underbara nära mig i framtiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0